Excursió amb nens a Sant Celoni

Categories: Excursions amb nens i Parcs Naturals.

Avui us proposem una excursió amb nens a Sant Celoni, al Parc Natural del Montnegre i el Corredor a tocar del Montseny.

Es tracta d’una excursió amb a Sant Celoni nens fàcil, senzilla i a més que podeu fer en aquesta época de l’any doncs quasi bé tota la ruta està coberta per arbres i la temperatura és agradable.

Què ens ha agradat de la ruta  SL-C 79?

• Durant l’excursió podeu trobar animals durant tot el camí. Animals com les papallones, els esquirols, els llangardaixos, les llagostes i si mireu bé potser trobeu petjades de porcs sanglars.
  • L’excursió és molt fàcil, es tracta d’una via circular de menys de 10 km amb un desnivell màxim del 320 metres, que es fa a poc a poc. Es pot fer en poc més de 2 hores però també podeu trigar unes 3,5 hores si opteu per parar-vos en cada senyalització o fins i tot desviar-vos per a veure elements indicats com el Pou de Glaç. Per tant la podeu fer amb nens de totes les edats i gira cua quan volgueu o bé arribar fins el final.
  • L’arbrat, concretament el cedre de an Valls i el faig del pont de l’Aranyal. On podeu asseure’us a fer un break i gaudir de l’ombra d’aquest magnífic indret. Estigueu atents durant el camí, en aquesta excursió podeu fer moltes fotos!
  • Ubicació, aquesta excursió amb nens la podeu fer tot i no tenir transport privat. El tren de renfe arriba directament a Sant Celoni i d’aquí podeu trobar la ruta fàcilment. Un cop arribeu a l’estació agafeu el carrer Esteve Mogas sentit Girona, fins a trobar el pass soterrani per creuar a l’altre costat de les vies. Si continueu caminant recte trobareu una benzinera i un supermercat. I de nou un pas subterrani per a creuar la c-35. Continueu pel carrer industria fins el fina i tambeu a l’esquerra. De seguida trobareu la senyalització del Camí Verd i Blanc número 079. Tot el camí està molt ben senyalitzat i només hi ha un parell d’ocasions on veureu dues indicacions amb els mateixos colors. Sempre heu de seguir el número 079, per tal de fer la ruta circular i tornar al lloc d’orígen. Si veniu en cotxe, fins aquí es pot arribar en cotxe i aleshores aparcar. Us trobeu a Can Draper, una casa pairal.

Altre activitats per fer per la zona de Sant Celoni amb nens

1. Activitats amb rucs
  2. Tirolines per a nens al maresme
  3. Granja a Santa María de Palautordera

Comentaris

1. Parc Airanatura

Interessant article i excursió. Sense dubte, els Parc Naturals són un lloc ideal per realitzar activitats amb nens. Hem de continuar fomentar el lleure amb a familia i pels infants.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *